دات نت نیوک
06 97

گوگل در یک حرکت جسورانه و هیجان انگیز در تبلیغات خود به تبلیغ کنندگان اجازه ی درج سه عنوان و دو توصیف را داده است


 

توضیحات تکمیلی:

اکنون تبلیغ کنندگان گزینه های بیشتری از همیشه دارند تا از خلاقانه بودن سومین عنوان استفاده کنند و منجر به فروش و فروش بیشتر شوند. در طول اعلامیه، گوگل پیشنهاد زیر را ارائه کرد:

"برای شروع، سعی کنید یک عنوان سوم و یک توصیف دوم را به تبلیغات متنی موجود اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک خرده فروش با استفاده از دو سرفصل که نام تجاری و سایت رسمی خود را نشان می دهد، می توانید یک عنوان سوم را که جزئیات حمل و نقل یا پیشنهاد ویژه را نشان می دهد، اضافه کنید. "

گوگل همچنین به غیر از سرفصل های اضافی و توضیحات به تبلیغات متن، تعداد کل کاراکترها را در توضیحات تبلیغ افزایش داده است. تبلیغ کنندگان می توانند توضیحات تا 90 کاراکتر داشته باشند.

این گسترش کاراکتر ها در تبلیغات متن به این معنی است که کل کاراکترها در تبلیغات متنی در تبلیغات جزو جستجو قرار دارند

تبلیغات متنی به روز شده در ماه جاری برای تبلیغ کنندگان و بازاریابان دیجیتال در دسترس خواهد بود.

یکی دیگر از خبرهای خوب که گوگل اعلام کرد اینست که تبلیغات جستجو پاسخگو از اوائل سپتامبر 2018 برای تبلیغات بیشتر در دسترس خواهد بود. تبلیغات جستجو پاسخگو، استفاده از ماشین را برای ایجاد تبلیغات پویا بر اساس انواع سرفصل ها و توصیفاتی که تبلیغ کنندگان ارائه می دهند، استفاده می کنند.

همانطور که ممکن است به یاد داشته باشید، تبلیغات جستجوی پاسخگو در ماه گذشته معرفی شد. تبلیغات جستجو پاسخگو در حال حاضر تنها برای چند تبلیغ کننده در دسترس است. با این حال، این همه تنظیم شده است که از سپتامبر تغییر کند. همچنین، تبلیغات جستجوی پاسخگو در زبان انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و فرانسه در دسترس خواهد بود. بر اساس اعلام گوگل، زبانهای دیگر به زودی اضافه خواهند کرد.

همانطور که قبلا ذکر شد، تبلیغات جستجو پاسخگو از سپتامبر برای تبلیغات بیشتر در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، آخرین گزینه برای داشتن سه عنوان و دو توصیف برای تبلیغات متن برای آگهی دهنده ها در اواخر ماه August در دسترس خواهد بود.

نویسنده مقاله

سمیرا احمدی

سمیرا احمدی

sa.ahmadi@espidanmfd.ir
*******

مطالب مرتبط