دات نت نیوک
06 97

ایجاد یک پست وبلاگ با کیفیت بالا، جالب و بلند مدت می تواند دلهره آور و غرورآمیز باشد

سطح رقابت در دنیای بازاریابی آنلاین دشوارتر است. بنابراین، برنامه ریزی موثر، یک مولفه کلیدی برای ایجاد یک پست وبلاگ با کیفیت بالا است که خوانندگان شما آن را دوست داشته باشند.

اما چگونه این کار را انجام دهیم؟


 

توضیحات تکمیلی:

در این پست وبلاگ، ما نگاهی به مراحل برنامه ریزی نوشتن یک پست وبلاگ، رویکردی که شما نیاز دارید، و نحوه سرعت و به راحتی یک پست وبلاگ را در 5 مرحله آسان طراحی کنید.

شروع کنیم.

1 برند و مخاطبان هدف را درک کنید

درک برند / شرکتی که برای آن می نویسید و خوانندگان شما و هدف قرار دادن آن ها مهمترین و اولین مرحله برنامه ریزی است.

مهم این است که وقتی شما یک پست وبلاگ را برای یک نام تجاری بنویسید، صدای آن را می شنوید. شما باید از آوا، تن و سبک مارک مطلع شوید. این می تواند نام تجاری شما باشد - شما می توانید پست های وبلاگ خود را بنویسید - اما آوای مارک ممکن است متفاوت از خود شما باشد، و تأیید آن مهم است.

پست های وبلاگ شما باید با رهنمودهای سرمقاله برند، تن و تصویر مطابقت داشته باشد.

به طور مشابه، درک مخاطبان هدف (خوانندگان وبلاگ و چشم انداز بالقوه) به همان اندازه اهمیت دارد.

اگر برای اولین بار برای یک نام تجاری می نویسید، بهترین راه برای انجام این کار این است که سخنان و یا نوشته های نویسنده ی دیگری را ویرایش و یا باز نویسی نمایید. شما همچنین می توانید پست های قدیمی وبلاگ را که توسط برند شما منتشر شده است، بخوانید. با خواندن پست های قدیمی تر وبلاگ، شما می توانید در مورد سبک کلی، تن، صدا و مخاطبان هدف بسیار یاد بگیرند.

2 یافتن موضوعات جالب

این مرحله ای است که اکثر نویسندگان برای آن در تقلا هستند تا بتوانند موضوعات مناسب را بیابند

از آنجا که محتوای موجود در وب در دسترس است، ممکن است دشوار باشد که ایده های اصلی و متفکرانه ای را که جالب و مفید باشند، ارائه دهند.

در اینجا چند راه برای کمک به شما در این مرحله وجود دارد:

  1. دفعات بازدید: وبلاگ های قدیمی تر و شناسایی هر شکاف در ایده هایی که هرگز پر نشده است.
  2. بهترین پست های وبلاگ را شناسایی کنید (استفاده از Google Analytics استفاده کنید) و ببینید جه زوایای دیگری که می توانید کشف کنید. Google Analytics استفاده کنید) و ببینید جه زوایای دیگری را می توانید کشف کنید.
  3. ببینید که رقبا شما چه کار میکنند محبوب ترین پست های وبلاگ خود را شناسایی کنید ( BuzzSumo را استفاده کنید) و سعی کنید در این ایده ها پیشرفت کنید.
  4. استفاده از منابع رایگان مانند 103 ایده ارسال وبلاگ برای الهام گرفتن. 103 blog post ideas

3 تحقیق کلید واژه

پس از شناسایی موضوعی که می خواهید در مورد آن بنویسید، قدم بعدی در مرحله برنامه ریزی، شناسایی کلیدواژه هایی است که می خواهید برای هدف قرار دهید.

از ابزار رایگان Google Keyword Planner برای شناسایی کلمات کلیدی با حجم جستجو بالا و رقابت کم استفاده کنید. به طور مطلوب، کلمات کلیدی اولیه نیز باید بلند باشند.

همچنین فراموش نکنید که برخی از کلمات کلیدی LSI keywords برای محتویات خود اضافه کنید تا زمینه بیشتری برای موتورهای جستجو اضافه شود.

فهرست کل کلمات کلیدی را در یک برگه جداگانه انتخاب کنید

4 پژوهش

وب بسیار پر از محتوا است که در حال حاضر هر موضوعی که با آن روبرو میشوید،این شانس وجود دارد که شخص دیگری در مورد آن نوشته باشد. با این وجود این امر لزوما بد نیست

شما می توانید از این وبلاگ ها با نویسندگان گوناگونشان برای تحقیق و بررسی استفاده نمایید.بهترین کار این است که با بررسی نوشته های چندین نویسنده و چندین بلاگ بهترین مطالب را ایجاد نمایید

به عنوان مثال، اگر کسی حدود 50 عامل موتور جستجو را نوشته است، می توانید تمام 200 عامل موتور جستجو را همراه با تصاویر، تصاویر و مطالعات موردی انجام دهید.

5 ایجاد سرصفحه های جذاب و CTA

صرف نظر از اینکه محتوا چقدر خوب و محقق شده است، خیلی به موضوع آن بستگی دارد. اگر عنوان خوب و جذاب باشد، افراد بیشتری روی آن کلیک می کنند، مطالب را می خوانند، به اشتراک می گذارند در پروفایل های اجتماعی خود، و تبدیل به مشتریان.

هیچ کدام از این اتفاقات رخ نخواهد داد اگر تیتر جذاب نداشته باشید

ایده این است که ابتدا قبل از نوشتن محتوایتان در مورد یک عنوان فکر کنید و بعد از پایان پست وبلاگ، آن را دوباره بازبینی کنید و ببینید آیا نیاز به هر گونه تغییرات در آن وجود دارد. همچنین توصیه می شود حداقل 4 تا 5 عنوان مختلف برای پست وبلاگ خود داشته باشید و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید.

به طور مشابه، شما همچنین باید بر روی یک تماس متقابل (CTA) کار کنید. همه پست ها یک هدف دارند پس از اتمام خواندن پست شما، باید آنچه را که خوانندگان شما میخواهند انجام دهند، تعیین کنید.

آیا می خواهید آنها چیزی بخرند، ثبت نام برای خبرنامه خود انجام دهید، پست خود را در سراسر اجتماعی به اشتراک بگذارید، و یا فقط یک پست بگذارید؟

نتیجه

برنامه ریزی بسیار مهم است. یک پست وبلاگ بدون برنامه موثر احتمال بیشتری برای شکست دارد. در جهان با محتوا و رقابت بسیار، شما نیاز به همه چیز را به عنوان کامل که ممکن است، و این تنها قابل دستیابی است از طریق برنامه ریزی.

نویسنده مقاله

سمیرا احمدی

سمیرا احمدی

sa.ahmadi@espidanmfd.ir
*******

مطالب مرتبط