دات نت نیوک
05 97

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل ، قابلیت متقابل دستگاه را با "google signals" معرفی میکند. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل ازمایش جدیدی را به نام “ google signals “ اغاز کرده است که قابلیت گزارش دهی و بازاریابی مجدد دستگاه را ، ارائه می دهد.


 

توضیحات تکمیلی:

کاربران می توانند برای فعال کردن "google signals" ، از ویژگی های جدید تبلیغات استفاده کنند ، سعی بر این است تا مشتریان را در تمامی دستگاه ها ، پشتیبانی کند. Google signals”" ویژگی های موجود تبلیغاتی را ارتقا می دهد البته به شرطی که موارد زیر را فعال کنید :

  1. بازاریابی با google analytics :
    اگهی های تبلیغاتی کاربران گوگل را شخصی سازی می کند.
  2. ویژگی های گزارش های تبلیغاتی :
    Google analytics”" اطلاعات بیشتری در مورد کسانی که شخصی سازی تبلیغات را انجام داده اند جمع اوری خواهد کرد.
  3. گزارش های جمعیت شناختی و منافع :
    Google analytics”" اطلاعات بیشتری در مورد کسانی که شخصی سازی تبلیغات را انجام داده اند جمع اوری خواهد کرد.
  4. گزارش های متقابل دستگاه (in beta) :
    بر اساس داده های جمع آوری شده از کاربرانی که شخصی سازی تبلیغات را انجام داده اند ، رفتار های مدل های Google analytics برای پایگاه کاربر در میان انواع دستگاه ها ، می باشد.

در یک سند راهنما گوگل توضیح می دهد که چرا "google signals" وابسته به داده های کاربران است که به همین خاطر هم شخصی سازی تبلیغات را فعال کرده است.

هنگامی که کاربران شخصی سازی آگهی ها را فعال می کنند، گوگل قادر به ارائه یک دید کلی از این است که چگونه کاربران با یک ویژگی آنلاین از مرورگرهای مختلف و چندین دستگاه ارتباط برقرار می کنند.

به دلیل حجم زیادی از داده های تولید شده توسط کاربران که به شخصی سازی آگهی ها تبدیل شده اند، گوگل می تواند از آن داده ها رفتار متقابل دستگاه پایگاه کاربر شما را برآورد کند.

فعال کردن google signals” “برای گزارش دادن به سفرهای متقابل دستگاه کاربر و همچنین بازاریابی مجدد به کاربران ثبت شده در Google ضروری است.

نویسنده مقاله

mohikarimi

mohikarimi

mohikarimiii1999@gmail.com
*******

مطالب مرتبط