دات نت نیوک
04 97

داشتن یک کسب و کار آلاین و به دست آوردن ترافیک بیشتر کاری هیجان انگیز به نظر می رسد به همین دلیل شما می بایست برای موفقیت در این امر به موارد و نکات بازاریابی آنلاین توجه ویژه داشته باشید.

ممکن است برخی نگران شرکت های کوچک شوند زیرا آنها منابع و بودجه هایشان محدود تر از شرکت های بزرگ می باشد اما خبر خوش اینکه حتی شرکت ها و کسب و کارهای کوچک نیز می توانند با شرکت های بزرگ رابت نمایند و در بازاریابی آنلاین از آنها پیشی بگیرند این امر نیازمند تلاش بیشتر و استراتژی قوی تر است اما امکان پذیر است.

در این پست وبلاگ، ما قصد داریم برخی از راهنمایی هایی را برای کمک به کسب و کارهای کوچک به موفقیت بیشتر در وب به اشتراک بگذاریم.


 

توضیحات تکمیلی:

1 حل مشکلات

همانطور که قبلا ذکر شد، کسب و کارهای کوچک معمولا منابع مشابهی مانند برخی از شرکت های بزرگ ندارند، . این بدان معنی است که آنها نمیتوانند پول زیادی را برای تبلیغات، کمپینهای پیشگامسازی و ایجاد محتوا صرف کنند.

پس چگونه آنها می توانند جان خود را حفظ کنند؟

ساده ترین راه این است که با حل مسائل شروع کنید.

اولویت شماره یک: هر زمان که شما کمپین بازاریابی را اجرا نمودید یا هدف خود را بر روی یک کلمه کلیدی یا یک قطعه محتوا قرار دادید و تاثیر منفی گرفتید آن ایده را رها نمایید.

مشتریان خود را درک نمایید، خواسته های آنها را بشناسید و مشکلات آنها را شناسایی نمایید و سعی نمایید تا با محتوایی که ایجاد می نمایید مشکلا و نیازهای آنها را مرتفع سازید.

هنگامی که شما شروع به بررسی کاربران و مرتفع کردن نیازهای آنها می نمایید می توانید به شکل چشم گیری شانس موفقیت، فروش،ترافیک سایت را افزایش دهید و در رتبه بندی موتورهای جستجو نتیجه بهتری کسب نمایید

2 ساختار و مسائل اساسی SEO

هنگامی که ما در مورد رتبه بندی موتورهای جستجو بهتر صحبت می کنیم، بسیار مهم است که اهمیت ساختار و مسائل اساسی SEO را ذکر کنیم.

در حالی که شما در حال ایجاد محتوای عالی و حل مشکلات واقعی برای مشتریان بالقوه خود، وب سایت خود را در SERPs دچار مشکل می نمایید اگر شما اشتباهات اساسی SEO را انجام دهید

در حالی که شما در حال ایجاد محتوای عالی و حل مشکلات واقعی برای مشتریان بالقوه خود، وب سایت خود را در SERPs رنج می برند اگر شما اشتباهات سئو SEO است.برای مثال، شما نیاز دارید که برچسب های عنوان، متا توضیحات، کلمات کلیدی اولیه، کلمات کلیدی LSI، لینک ها و غیره بهینه سازی کنید.

به غیر از مسائل اساسی SEO، شما همچنین باید به مسائل پیشرفته تر توجه کنید، مانند سرعت بارگذاری وب سایت، بهینه سازی تلفن همراه، لینک های خراب، میزان ارتباط کاربر، محتوای تکراری، برچسب های استاندارد و غیره

اطمینان حاصل کنید که شما دارای پایه بنیادی SEO هستید.

3 بهینه سازی برای تبدیل

کسب و کارهای کوچک منابع محدودی دارند. اگر میخواهید رقابتی و کارآمد باقی بمانید، باید از هر صفحه نمایش و مشتری بالقوه که در وب سایت خود قرار دارد استفاده کنید.

تنها بهینه سازی وب سایت و صفحات وب یرای تبدیل و ایجاد یک راه حل برای اطمینان از افزای ترافیک ارزشمند کافی نیست .شما برای ایجاد ترافیک موثر می بایست مراحل فروش خود را بررسی کنید و مناطقی را که مشکل وجود دارد را شناسایی نمایید

گوگل آنالیز یک ابزار عالی برای ایجاد یک قیف فروش، شناسایی نشت ها و تعمیر آنها است.

4 Google My Business

اگر شما یک شرکت کوچک کوچک هستید، باید کسب و کار Google My Business را بهینه کنید. ما فرض می کنیم که در این مرحله شما قبلا یک حساب GMB را ایجاد کرده اید و آن را تایید کرده اید. اگر نه، این باید اولین قدم شما باشد.

اما کار شما در ایجاد و تایید حساب شما پایان نمی یابد. GMB باید نقطه کانونی شما باشد. اضافه کردن بسیاری از تصاویر و فیلم ها به عنوان شما می توانید، تعداد زیادی از بررسی مثبت را جمع آوری، لیست GMB خود را به طور منظم به روز رسانی برای اطلاع رسانی به کاربران خود چه چیزی در کسب و کار شما اتفاق می افتد، ارسال مطالب جدید و اطلاعیه ها از طریق پست های Google، و فقط در GMB فعال باشد. پاسخ به بررسی، پاسخ به سوالات، و ارائه بالقوه مشتریان دیگر پلت فرم برای رسیدن به شما.

5 تجزیه و تحلیل رقبا

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، شما نمیتوانید همه و هر چیز را به تنهایی تست کنید. شما نمیتوانید ایده ها، کلمات کلیدی، کمپینهای بازاریابی و کانالهای مختلف اجتماعی را آزمایش کنید تا ببینید چه کاری را می بایست انجام دهید و چه کاری را نه

این جایی است که تجزیه و تحلیل رقیب به کار می آید.

رقبای اصلی خود را شناسایی نمایید.رقابای اصلی شما معمولا 5-10 کسب و کاری است که در کلمات کلیدی مشترک با شما در SERPs وجود دارد

آنها را فهرست کنید و ببینید که آنها چه کار می کنند. کلمات کلیدی را که آنها هدف قرار می دهند، تجزیه و تحلیل کنید؛ محبوب ترین صفحات وب خود را شناسایی کنید و تمام منابع Backlink خود را مشخص کنید. همچنین، شناسایی کانال های رسانه های اجتماعی آنها و شناسایی وب سایت ها (فیس بوک، توییتر، LinkedIn، Pinterest) که برای آنها سود آور بوده است.

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید.

ایده این است که شناسایی آنچه رقبا انجام می دهند (فعالیت های باعث موفقیت) و انجام آن بهتر از آنها

با استفاده از این استراتژی شما مجبور نیستید همه چیز را به تنهایی آزمایش کنید. شما می توانید از آنچهکه رقبای شما قبلا انجام داده اند استفاده کرده وراه های غیر موفق آنها را از برنامه های راهبردی خود خارج نمایید.

در نتیجه:

البته، بسیاری از چیزهای دیگر که می توانید برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو وب سایت کسب و کار کوچک خود انجام دهید وجود دارد. با این حال، پنج نکته ذکر شده در بالا باید به شما اجازه زنده ماندن و رقابت با دیگر کسب و کارها که اغلب دارای بودجه های بازاریابی بزرگ هستند را به شما می دهد

نویسنده مقاله

سمیرا احمدی

سمیرا احمدی

sa.ahmadi@espidanmfd.ir
*******

مطالب مرتبط